Az Emitel és Magyarország távközlése a sajtó szemével...
A kezdetektől ... napjainkig.
Petőfi Népe - em_pn_1996_11_20_219p.txt
Telefonfejlesztés csak jövőre
A Petőfi Népe november 5-ei számában megjelent Telefonra várnak a kaskantyúiak c. cikkre az alábbi választ adjuk.
- Az Emitel Rt. a mennyiségi szolgáltatás mellett a minőségit is igyekszik szem előtt tartani. Ezért nem törekszünk Kaskantyú esetében sem ideiglenes megoldásokra, amelyek nem megfelelő műszaki paraméterekkel rendelkező hálózatokat eredményeznének.
- 1997-ben a jelenleg területünkön alkalmazott legkorszerűbb technológiákat vezetjük be Kaskantyún. A település önálló digitális központot kap, mely a beszédkapcsolatok létrehozása mellett egyéb szolgáltatásokra is alkalmas. A telefonközpont épülete elkészült. A központ üzembe helyezésével jövőre kerül sor az előfizetői állomások bekapcsolására, illetve a később érkező igények folyamatos teljesítésére.
- Nyilvántartjuk a lakosság által beadott igényeket, amelyek alapján később kiküldjük az előfizetői szerződéseket. Eddig az Emitel egy olyan értesítést sem küldött az ügyfeleknek, melyre ők befizetést teljesítettek volna. A településen jelenleg eggyel több nyilvános távbeszélő-állomást üzemeltetünk, mint amennyit a koncessziós szerződés előír. A vállalat nem tett ígéretet új állomás telepítésére.
Balázs Ildikó
marketingigazgató