Az Emitel és Magyarország távközlése a sajtó szemével...
A kezdetektől ... napjainkig.
Petőfi Népe - em_pn_1996_01_03_294p.txt
Telefongondok Jánoshalmán
Legalább nyolcvan nyilvántartás szerinti előfizető dühöng Jánoshalmán, mert hosszabb-rövidebb ideje süket a telefonja. December 27-éig még mintegy 10 iker-előfizető nem volt bekapcsolva az új központba.
A Halasi utca környékén több előfizető karácsonyi meglepetése a süket telefon lett. Az új számon néhány napig működött készülék több mint egy hete néma. Az erre vezető régi kábelt állítólag elvágták. Az új hálózatra való átkötésük még várat magára.
Egyébként a város különböző pontjairól naponta mintegy 60-70 előfizető jelzi, hogy vagy nincs vonala, vagy ha van, szinte használhatatlanul zajos. Ugyanakkor közeleg a befizetéstől számított harmincadik nap, amire az Emitel Rt. szerződésben vállalt kötelezettséget, hogy megszólal az új előfizető telefonja.
A problémákkal kapcsolatban megkerestük a cég egyik vezetőjét. Balázs Ildikó, a cég marketingigazgató-helyettese kérdésünkre elmondta, hogy amennyiben a szerződés és a belépési díj beérkezésétől számított 30 napon belül nem szólal meg az új előfizető telefonja, 200 forintos kötbért fizetnek az ügyfélnek.
Mindezt és a várható forgalomkiesést viszont kötbérezik a vállalkozó felé. Baján például az ilyen késlekedés kettőmillió forintjába került az alvállalkozónak.
Blázsik Sándor