Az Emitel és Magyarország távközlése a sajtó szemével...
A kezdetektől ... napjainkig.
Petőfi Népe - em_pn_1996_01_25_225p.txt
A késedelemért az alvállalkozót hibáztatja a telefonos cég
A dunavecseiek többsége csalódottan vette tudomásul december végén, hogy hiába fizették be gyorsított eljárással a belépési díjat, az ígéretekkel ellentétben nem lesz bekötött telefonjuk. Kovács Péter vecsei polgármester január 16-án arról számolt be, hogy a telefonhálózat fejlesztését végző cég részéről december vége óta semmilyen tájékoztatást nem kaptak. A nagyközségben élő polgárok egyre többször tették fel a kérdést: lesz-e valaha is telefonjuk?
A polgármester tegnap arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy sikerült újra felvenni a kapcsolatot a telefonos céggel. A munkák befejezésére új határidőt adtak, február végét.
Ezenkívül megígérték azt is, hogy a befizetési csekkek beérkezése után eltelt harmincadik nap és február 29-e között eltelt időre napi 250 forintos késedelmi díjat fizetnek a telefonigényléssel rendelkezőknek. Az EMITEL telefontársaság korábbi cikkünkre reagálva közölte szerkesztőségünkkel, hogy a munkák elhúzódásáért az általuk megbízott alvállalkozó a felelős. Mint írják: "A fejlesztési munkák során sajnos kiderült, hogy a helybéli kivitelezők kapacitása nem felel meg sem mennyiségileg, sem minőségileg az ilyen nagy horderejű fejlesztéseknek."