Az Emitel és Magyarország távközlése a sajtó szemével...
A kezdetektől ... napjainkig.
Petőfi Népe - em_pn_2004_02_04_33p.txt

Kiépült az ügyfélhívó rendszer
Az internetes ügyintézés is valóra válhat

Bevezették a héten az ügyfélhívó rendszert a bajai okmányirodában. Amint Trázer Ágnes irodavezető elmondta, reményei szerint megszűnik ezzel a fölösleges sorbaállás.

Baja

Egy részt mert a napi betérőknek hívó sorszámot ad a gép, másrészt pedig mert előzetes egyeztetés alapján (telefonszám: 79/325-154) is befáradhatnak az ügyfelek. Hétfőn reggel 8 órától helyezték üzembe a rendszert, s 10-kor már látszott, hogy valóban érdemes volt bevezetni. Emellett információs ablak is segíti az ügyfelek eligazodását az irodában. Rövidesen az internetes ügyintézés is valóra válhat.

Széli Péter polgármester hozzátette: a fő cél, hogy az ügyfelek idejét csak akkor és csak annyi időre vegyék igénybe, amennyi feltétlenül szükséges.

Egyébként a közháló programban az Emitel telefontársaság is nyert. így olyan, széles sávú, gyors adatforgalomra alkalmas hálózatot alakítanak ki, melyre a kistérség 22 települése csatlakozhat (62 elérhetőségi pontot kötnek be, zömmel iskolákban, művelődési házakban). Baján, a városházán 140 gépet állítanak rendszerbe idén, megkönnyítendő a hivatali ügyintézést.
A cikk eredeti linkje...... 1.
Home
2003   <<   2004   >>   2005